torsdag 12 september 2013

"När september är slut - ja men då.."

Förra nyår gav jag som nyårslöfte att inte boka upp mig så mycket. Nu så här på höstkanten börjar jag känna att jag kanske inte riktigt gjorde vad jag lovade för jag kan minnas tre lediga dagar de senaste månaderna. Nåja, jag lider ju inte jättemycket av det detta år, förra årets C-uppsats var ju mardrömmen personifierad. Kombinera det med att köpa hus och ja, resten är historia.. 

I vilket fall, jag har övertygat mig själv om att "När september är slut, ja då blir det vila" men så fyllde jag i sidan "2013" här och inser att det är ju lögn och bullshit. Finns knappt en ledig dag i oktober heller! Men i november - ja men då.. ;-) Fast det bör hålla i sig, har inga ambitioner på att tävla lydnad då och jakten är ju i vila (provmässigt) så nog borde det finnas tid över till huset, sambon, familjen och ohundiga vänner då? 

Problemet med mig är bara att i november kommer ni se mig klättra på väggarna här inne - har ju inget att göra då =P

Inga kommentarer: