torsdag 9 augusti 2012

Nyheter

Jag har ju glömt att berätta att syster Thisbe äntligen har valpar, dagen innan sin egen födelsedag kom det ut 8 valpar, 3 hanar och 5 tikar (bra fördelning!) varav en brun av varje. Jag har fixat en valpblogg på uppfödarens hemsida som jag hoppas hon kommer uppdatera och givetvis ska ni in och frestas här.

Sen har jag en annan nyhet gällande mig själv. Det räcker ju inte med att jag jobbar 50%, ska plugga 100% i höst, jag ska också hålla två kurser och hjälpa till med lite annat på Eskilstuna hundcenter. De kurserna som jag ska hålla är kantarellsökskurs med start 25 augusti och en grundkurs i retrieverapportering i september. Kika in om du är intresserad!  

2 kommentarer:

Susann sa...

Skoj! Men du... Lär dig ta betalt! ;)

Linn sa...

Hahahaa, jag är ju på väg att bli miljonär nu :D