torsdag 16 augusti 2012

Hoppsan

Nu har snart veckan gått och inte hann jag med något till spår =/ Kanske kan lägga ett i morgon kväll som vi tar på lördag morgon, eller lördag kväll till söndag morgon (och vips gick det en vecka mellan ändå!). Något specialsök inne har vi inte gjort ännu, men det SKA jag så klart göra också, tror trimma nosen är det bästa för att hålla ihop ett helt sök. Ska också prova med Susanns tips att ge vatten mitt i, speciellt nu när hon är så pass lugn och inte blir tokstressad av att pausa. Ah så mycket att göra och så lite karaktär.. Bäst att passa på nu, om några veckor startar skolan och då kommer jag alltså ha aktiviteter i 150% plus kurserna som startar. Hade möte med nya chefen i tisdags också som förberedde mig på att gå upp i tid, utan varken positiv eller negativ respons på mitt önskemål om att kunna jobba hemifrån några dagar i veckan. Så vi får se hur det blir med tiden sen.. Men nu har jag iaf ett kontrakt till 1 december som säger halvtid så det är lika bra att passa på att ta tillvara på tiden. 

I morgon ska Zandra komma över för lite träning efter jag har jobbat, på lördag ska jag instruera i specialsök på en kennelträff och på söndag instruktör på öppenträning på Hundcenter. Även om det är något varje dag är det bara några timmar, skönt det! Och det finns en bra sak med att tiden går fort - husse är snart hemma! Nu kan vi börja räkna ner på riktigt :)

Inga kommentarer: