onsdag 7 december 2011

Skyhöga förväntningar

Inför helgen har jag skyhöga förväntningar. Till skillnad mot Zandra ligger inte alls mitt fokus på söndagens stora stockholm (även om jag ser fram emot det) utan på Svansjön! Det är en variant av den gamla balettklassikern fast i tappning alá Bounce, biljetter beställda redan i mars. Regissör är den här hetingen:


Som några av dansarna i föreställningen har han castat ett par från Bouncegänget. Jag skulle kunna lägga upp hur många klipp som helst från the last bounce (deras sista föreställning) men lägger in en av mina favoriter (eh, alla är mina favoriter, men för fasiken, vill ni se mer får ni youtuba det helt enkelt).


Det här kanske låter sjukt men för mig var det så häftigt att gå på den här föreställningen att jag nästan önskar att jag aldrig gjort det för jag blir deprimerad över tanken att jag aldrig kommer få se det igen. Vet inte vad det var som hände, men på den där showen började jag sansad men sen gick jag bara bananas - det var så sjukt bra! Varje klipp jag ser på från showen ger mig rysningar (milt sagt) och fick jag önska mig en superkraft skulle det vara att kunna dansa som dom. (Nä, dans har aldrig intresserat mig tidigare och jag har, bortsett från lite påtvunget buggande i femman, inte dansat i hela mitt liv). Åhh,, hoppas Benke inte gör mig besviken..

1 kommentar:

Susann sa...

Avundsjuk! Jag får vänta med att se den ända till mitten på januari..