tisdag 1 mars 2011

Vi fortsätter upp idag

Vissa menar att man ska sluta när det går bra, det brukar jag vara bra på. Men däremot kan jag gärna fortsätta samma dag när jag är igång. Jag gick och lärde mig den orientalska dansen (lärde och lärde, men fick aktivera hjärncellerna och höfterna) och kände mig peppad när jag skulle ta ut Nässla när jag kom hem så jag gick och tränade lite. Först fick hon bära sin klövjeväska med lite dummysar, hon är så duktig med väskan, bär som hon inte gjort annat. Väl på våran träningsplats gjorde jag följande upplägg (jag tog till min estetiska ådra, roligare med bild än massa förklaring, de enorma tuttarna är inte tuttar, det är snövallar):

Sen fick hon bära väskan hem i munnen, strategiskt val för när hon bär så får hon bråttom hem och jag slapp stå vid varenda snödriva och vänta på att hon slappat klart..

Jag är väldigt viktig när jag bär hem min väska! //Nässla

Inga kommentarer: