söndag 8 mars 2009

Punkt 100

Nu har jag fixat den hundrade punkten i min lista, vilket var att skriva ett brev till mig själv som jag ska öppna när dagarna gått. Det var jobbigt att skriva för hand, snacka om att man blivit lat på datorns tid.

Jag kämpar vidare med punkt 7 med, den som är att jag inte ska äta utemat på en månad. Jag trodde jag hade klarat av 3 veckor, men det var visst bara två.. Uppenbarligen är det jobbigare än man tror..

Jag provade ju även simning (del i punkt 1) men blev ju så klart förkyld och har inte kunnat göra det något mer så där har det stått still. Är ännu inte riktigt kry, det är en långdragen förkylning den här gången. Typiskt.

Jag har ju även varit i skolan och redovisat min praktik, vilket innebär ett steg närmare för att bli klar med min utbildning. Men det är fortfarande en del steg kvar.

Annars då.. jag har varit lite dålig på att skriva här, och det beror mycket på att jag varit sjuk och jobbat natt. När man jobbar natt gör man inget annat än sover på sin lediga tid har jag upptäckt, förutom en stund på dagen som man såklart ägnar åt vovven och inte åt en blogg.


Igår var jag och Nässla hos syster Thisbe. De träffades vid 14 och skildes åt vid 19 och de hade nog inte släppt varandra i totalt 2 minuter under den tiden. De är verkligen tajta de två.

Jag har varit extremt dålig med kameran då jag i princip inte gjort något. Man kan ju tycka att jag borde tagit med kameran igår, vilket jag också tycker. Men jag är bra slarvig på den punkten, jag vet! Påminn mig, jag vill ju faktiskt serva er med mina bilder och filmer.

På tal om bilder, här är bilden som jag har förstorat och ramat in på Nässeltösen. Den är 50X75cm och sitter alldeles vackert ovanför sängen :)

Inga kommentarer: