onsdag 5 oktober 2011

Dagens kurs

Jag borde rapportera en del från kursen men känner mig så såsig i skallen, det blev en lång dag. Men, överlag skötte sig Nässla bra, ibland när vi transporterade oss mellan områdena blev jag så stressad så jag inte kände att jag hann träna fint fot men annars höll hon sig i skinnet. Hon fick agera pick-up dog, vilket känns lite flådigt för en hund som inte ens startat ;-) Men hon gjorde det hon skulle så jag är nöjd. Hon höll sig hyfsat lugn också trots att hon så klart gick i taket när hon upptäckte var vi var.

Några nya övningar blev det väl direkt inte men det skapade ändå lite pepp på att faktiskt träna det som vi har svårt för och att förnya sig lite. Om jag hinner i morrn ska jag fixa lite, annars får det bli på fredag fm. Ska fundera ut några riktigt bra övningar så jag får in de inslag jag faktiskt vill ha så jag inte bara på slentrian tränar vidare på de gamla övningar. 

Inga kommentarer: