fredag 16 juli 2010

Anmäld

Inatt när jag jobbade på så kom jag på den brillianta idén att jag skulle anmäla mig till det fasta anlagsprovet i vilstpår den 11 september om almanackan var tom den dagen. Kom hem, checkade och javisst, bara att anmäla då! Så nu är papprena påskrivna, väntar bara på att avgiften ska dras så jag kan skriva ut kvitto, så skickar jag in det. Nu har jag äntligen ett datum att sträva efter, då kanske jag får rumpan ur vagnen och tränar lite mer regelbundet.

I övrigt så jobbar jag min sista natt i morgon, sen är det mer eller mindre semester (pluggar ju på distans också) förutom några diverse småjobb på sina håll. Tittar i kalendern och ser att jag har en ledig helg fram till 16 oktober. Det kommer att bli en tuff höst, ska dessutom läsa 150% på skolan. Men det mesta på helgerna är ju roliga saker, som bröllop i Norge eller Lidingöloppet :)

Inga kommentarer: