torsdag 18 februari 2010

Träning idag

Idag fick vi följa med ett gäng flattar på lydnadsträning, eftersom jag själv inte har påbörjat någon träning i lydnad så tittade vi mest på och tränade på att titta på andra flattar utan att hälsa. Svårt nog för en liten unghund i sina jobbigaste år så att säga ;) Sen var jag inte riktigt förberedd på det heller, alltså att vi skulle träna, vi hade planerat blodspår men så blev det detta och jag är ju planeringsgalen ut i fingerspetsarna och kan inte bara "köra på".. Men om de är snälla nog och låter mig följa med flera gånger så kan jag nog vara lite aktivare, så jag hoppas de inte blev avskräckta av min passivitet :) Måste ju kolla in läget lite å så först.

Föresten hade en med sig massa flattevalpar. Tur att jag är väl vaccinerad mot såna små sötnosar :D

Inga kommentarer: