måndag 24 oktober 2016

Lördag i byn

Vi tränar lite nu för tiden, efter inlägget där jag beklagade mig över att jag inte tränar något med Nässla. Fast vi tränar inte så här mycket:
Under tävlingen Sveriges starkaste kvinna. Den här tuffa tjejen lyfter 240kg på en tävling i Kungsör.
Däremot passade vi på att gå ett svårt spår, nämligen mycket på vägar enligt bilden nedan. Nässla låter hälsa att ingen buse springer på vägarna och man måste IN I SKOGEN!
Så svårt är det, att man tom blir vänd åt fel håll!
Innan matten skulle få besök av väninnor från barndomen fick Nässla rastas i skogen. Där träffade vi älgen junior som inte var så rädd. Han var gullig och Nässla var duktig som inte bryr sig, så vi kunde stå och se på varandra ganska länge, trots att det inte var långt mellan oss. 
Junior
Sen fick jag besök och vi skulle spela BingoLotto, men jag kan avslöja en hemlis: BingoLotto går inte på lördagarna längre! Vi fick helt enkelt bara dricka vin och prata skit hela kvällen, kanske tom roligare ;-)

Inga kommentarer: