fredag 22 april 2016

På jobb i Hällefors

I onsdags blev det en liten utflykt för Nässla och mig. Jag skulle nämligen till Ullies för att fota mig, till min nya hemsida gällande bokföringsföretaget. Bilder ska redigeras innan jag länkar till sidan, men hon är för jäkla duktig :) Ulrika träffade jag när hon gick på kurs hos mig med sina staffar. Hennes mamma gick också med sin korthårscollie och om ni hängt här jättejättelänge så ska de faktiskt inte vara så främmande då vi har spårat och tränat en del ihop efter det. Dock flyger tiden förbi och vi insåg att det måste vara 5 år sen vi tränade ihop sist - ooops! Men nu bor hon i Hällefors så det är kanske inte så konstigt. Det var kul att vara modell för en stund (och när hon lagt upp bilden på fejjan och taggat mig så hade sambon först bara scrollat förbi och efter en stund hade det kopplat att det var jag, haha!) men det var ju framförallt trevligt att träffa både Ullies och söta rara Sally, min favoritstaffe all time!! 
Sallan ger high five vid matbordet.
Efter foto och fika åkte jag och Nässla ut i Hällefors skogar och njöt av riktig utelunch och sol. Jag älskar skogarna där! Hängde ju där i ett års tid när Nässla var valpskit och vi gick specialsök, det finns det också en hel del om i bloggens början :) Tänk vad jag skrivit.
Lunch där den ska vara - ute!

Under promenaden hittade vi lite sand, där fick Nässla sitt andra fnatt för dagen - gulle!

Inga kommentarer: