tisdag 19 april 2016

Lite freestyletricks

Nu när helgens tävlingar är avslutade känner jag att det är dags att börja trixa lite igen, och vi måste ta tag i våra FS trick. Nässla borde ju verkligen få ett freestylechampionat och jag ska inte låta några dåliga tävlingar slå ner mig. Däremot ska ju hela programmet göras om och jag har en mall på hur det ska se ut och några moment som ska ingå, så de tränar vi lite på just nu. Det svåraste just nu är att hitta musik som passar! 

Här är ett trick som har uppstått genom "fel". Egentligen skulle hon stå på mina fötter (det har ni ju som följer sett att jag lagt upp tidigare) men då hon trycker hårt med sina tassar gör det ofta ont på mig och istället växte detta fram. Det är ju bara inledning, men det kan nog se rätt rart ut ;)


Inga kommentarer: