måndag 6 maj 2013

Ledigt

Skulle egentligen gått på lite after work med en fd kollega idag men det blev inställt pga sjukdom. Trist, men däremot skapar det tillfälle för lite träning ikväll. Körde ett pass fot på 1,5 km igår, visserligen utan utlagda störningar men ner till ån. Hon gick förvånansvärt sansat och med mig förutom då jag blev uppringd. Men vad ska man förvänta sig, lämnar jag henne så kan jag väl inte förvänta mig att hon ska vara kvar.

I går kväll fick lilla Tigger åka hem. Lilla söthunden. Han är verkligen lyhörd och gosig, synd att han var här en helg jag inte hann prova att jobba med honom. Ska bli spännande att se vad det blir av honom! Alla som träffade honom charmades av honom och hans lust för att gosa.

Något som är helt sjukt är min brist på nervositet. Jag ser verkligen fram emot morgondagen för att få se vad sjutton som kan komma att gå fel eller inte :)

1 kommentar:

Britt Marie o Rudi sa...

Fotgående i 1,5 km???? Kan man göra så :-)
Imponerande! Allt kommer att gå så bra i morgon. Jag håller alla tummar jag har för er!