lördag 29 december 2012

Nu siktar vi framåt - mål 2013

Innan året är slut är det god sed att planera vilka mål vi vill uppnå för nästa år. Först och främst har jag som mål att ha näsan över vattenytan tom 18 januari (och jag vet, det är inte lång tid kvar!) men efter det hoppas jag att jag och Nässla kommer att:

Få diplom i mästarklass i rallyn. Något sm siktar vi inte på (i år), har inget behov att jaga mig igenom tävlingar för att få ihop kvalpoäng som ska räcka, tror inte ens vi får ihop tre starter innan kvaltiden är ute.

Få LP1. Känns inte som för mycket begärt när vi ändå har kunskaperna. Men det är lägsta prioritet, men å andra sidan lättare att hitta tävlingsdagar.

Starta två gånger på viltspår.

Bli tvingade upp i elitklass på c-prov. GÄRNA med poäng över 90 :)

Och så *trumvirvel* VÅGA starta på B prov. Det här är vårt STORA mål för 2013 och jag har hittat ett prov (läs domare) som jag gärna startar på som jag har sikte på i vår. Frysen är full, så fort det går är träningen igång :)

Sen, om tid/ork finns skulle jag vilja låta Nässla genomgå ett mh så vi kan nosa in på brukset om vi skulle vilja det. Men där får vi se, för en sak är säker - 2013 ska INTE överbokas som det här året stundtals har blivit.

Inga kommentarer: