lördag 24 november 2012

Tveksam

Igår var vi och körde lite rally. Det gick väldigt bra, något het hund med mycket studs på höger sida men det är okej, jag väljer ju att inte värma upp innan. Såg att Zandra och Ann-Sofie skulle träna plats så jag sprang dit och joinade liksom även en kvinna med jr gjorde. Nog för att hundarna låg provocerande nära varandra, men Nässla gick fram till Russeln bredvid :(( jag pratade med natten och hunden fick träffa Nässla på sina villkor så det löste sig men mitt förtroendekonto är tömt!! Jag funderar på att skita i lördagens tävling , jag skiter i att det inte går bra för oss själva men jag vill inte förstöra för någon annan. Får se om jag får till någon mer träning i veckan med nya hundar som kan ändra mig, annars ser det inte bra ut för en start.

Inga kommentarer: