onsdag 7 november 2012

Det är ju inte svårt att hålla sig för skratt..

.. när man pluggar två metodkurser och har två tentor i ämnet på fredag. Jag menar multipel regressionsanalys blandat med lite grundad teori är ju knappast det roligaste man kan fördjupa sig i dagarna i ända! Men, det är vad jag gör nu så några roligare inlägg blir det inte. Men titta in hos Zandra, hon är rolig hon :D

Jag har dock gjort lite avbrott, tränade lite i hundarenan igår. Något mycket folk (även om de flesta inte verkade träna) vilket gjorde mig lite disträ och den filmen Zandra fick på mig och mitt träningspass (läs irrande höna med en hund i kopplet) gör sig bäst i papperskorgen. Dock fick vi till bra träning ändå och jag tycker att platsliggningen tog stora framsteg bara igår, idag blev de ännu bättre när jag fick lite mer att jobba vidare på :) Träningskompisar is the shit :)

Inga kommentarer: