onsdag 28 mars 2012

Funktionär

Jag har anmält mig till jaktprov och fått plats! Dock utan hund och som funktionär ;) Det blir den 29 april i Vingåker, ÖKL, ska bli kul att se en hel dag och säkerligen få lära sig ett och annat nyttigt. Sen är jag av den meningen att när jag ska gå prov förväntar jag mig att SSRK ska stå för arbetet och då bör jag själv ställa upp för dem när jag har tid.

Igår var vi hos Jens och tränade bland annat dirigeringar, som vi måste ta tag i lite mer nu innan WT, som är om en och en halv vecka.. Vet inte hur jag lyckats förtränga det men fick en liten chock igår när jag kom på att det var så nära inpå.. För att inte glömma fotgåendet - herregud jag har massor att göra, synd att jag har skolarbete att ta hänsyn till också! På söndag har jag bokat in mig på träningsträff tillsammans med frk östra, hoppas det kan bli ett konstruktivt pass. Hoppas även hinna med lite träning i morgon fm då jag är ledig, på kvällen blir det Eva Bodfält föreläsning, skoj!

Inga kommentarer: