fredag 5 november 2010

Vilken ära!


Jag fick en fin award från Kerstin Zeuge på Prickiga hunden http://prickigahundens.wordpress.com/
Det är ju alltid roligt att veta att någon läser ens blogg och uppskattar vad man skriver!

Som nominerad ska man :

•Kopiera in award-bilden i sin blogg för att visa att man fått den
•Tacka och länka till den som nominerade den
•Nominera 7 andra bloggare och länka till dem
•Berätta 7 saker om sig själv

7 bloggar som jag nominerar då:

Phuu, det var inte lätt! Sju saker om mig då..

  • Jag lider av pedantiska tvångstankar och om vissa sysslor inte blir gjorda på "mitt sätt" blir det jobbigt värre för mig.
  • Jag har en anhörig som är alkoholist.
  • Det värsta jag någonsin har gjort var att omplacera en katt. Jag har alltid ansett att ett djur tar man för livet men ibland blir livet verkligen inte som man tänkt sig.
  • Jag har BE CE körkort, dvs jag får köra lastbil med släp.
  • Jag vill inte skaffa barn.
  • Jag försöker övertala min sambo om att ett år i Norge inte skulle skada. (Misstaget i den övertalningen var att åka med honom dit, vägen dit är lång och det blåste och regnade hela tiden, som det alltid gör där).
  • Jag ska ha en engelsk mastiff någon dag (också operation övertala husse, jag tror dock Nässla förstört möjlighet för en valp till i hushållet över huvud taget).

Det ni!

Inga kommentarer: