måndag 25 maj 2009

Lite bilder

I helgen var vi återigen på Hundcampus för lite doftträning, och helgen ägnades åt spår och minisök. Tyvärr så kan jag inte filma/fota samtidigt som jag håller reda på mig själv, Nässla, redskap och lyssnar på lärarna så det blev inga träningsbilder. Däremot så bjuder jag på dessa bilder istället.

Lilla Syncro har blivit större nu..
"Jag ska döda ditt öra!"

När man är riktigt trött så kan man sova UNDER sängen istället..


Hon är min nummer ett!
Fick föresten ta årets första dopp idag när jag som vanligt inte hade någon koll på vart jag kastade Nässlas kampboll.. Den hamnade i vattnet och sjönk dessutom och eftersom Nässla inte såg den falla så var det ju bara att traska i och plocka upp den. Det var inte så kallt, om någon vecka kan man ju simma!

Inga kommentarer: